För ett år sen skrev jag ett inlägg där jag skrev att jag skrev den här för ett år sen. Så nu är det tredje gången jag fyller i den här listan.
 

1.Två sanningar om dig själv? 1. Jag har tenta om 3 dagar, och har extrem ångest. 2. Jag är kanske lite kär just nu.

2. Vad köpte du senast? När jag får ångest och stress inför skolan köper jag saker för att få mig på bättre humör. Så idag klickade jag hem lite smink för sisådär 1000kr...

3. Vem gör dig lycklig? Min bror, mina vänner, min katt...

4.Vad gör dig ledsen? När vi inte har god mat/snacks hemma :(

5. En dröm? Klara KTH.

6. Hur lång är du? 175cm

7.Hur löd ditt sista sms du fick? "Blir bra <3 :)" från Evve

8.Vilken är din favoritplats? Pendeln på väg till skolan, eller hem från skolan. Det är så terapeutiskt att sitta där och kolla på skogen som man åker förbi medan man lyssnar på musik. På ett sätt hatar jag att det tar 1h för mig att ta mig till skolan, men på ett annat sätt tycker jag om det för man varvar ner och får sinnesro på pendeln haha.

9.Vad tycker du om att göra? Mysa med Micke.

10. Vart i världen skulle du vilja befinna dig i just nu? Hemma hos Micke :(

Kommentera

Publiceras ej