Idag stannade jag hemma från skolan, för att plugga... Vi har en kemiinlämning ikväll på en labbrapport som jag började skriva IGÅR KVÄLL. Vad har jag för problem??? Jag är typ procrastinator #1. Så först och främst måste jag skriva klart den, så tänker jag skicka in den...
 
Sen har vi en uppsatsskrivning i svenska på måndag, som typ är som vårt kursprov i svenska 2. Så det måste jag också förbereda... Våran uppgift är jättekonstig though? Man får använda dator och internet medan man skriver uppsatsen? Man kan ju typ bara skriva en färdig uppsats nu och sen skicka in den på måndag? Eller typ chatta med kompisar som kan hjälpa? Jag vet inte... Jag tycker att det är lite dumt och inte så smart av läraren.
 
På tisdag har jag också nationella i matte 4. Min näst sista mattekurs!!! Men fyfan vad jag är orolig över provet. Jag ligger fortfarande fett efter, så jag ska försöka plugga ikapp idag. Sen ska jag bara repetera hela kursen över helgen.
 
Ikväll är jag även barnvakt... Gr8. Det är anledningen till varför jag stanna hemma idag - labbrapporten ska skickas in senast 19:00, och jag är barnvakt från 17:00... Så jag kommer inte ha tid eller möjlighet att skriva efter typ klockan 16:00 för det tar typ en timme för mig att åka till jobbet. Kul. Borde nog sätta igång med skrivandet. 
 
This is a picture of my new t-shirt från Acne! I loooove it. Så fab.

Kommentera

Publiceras ej