Har blivit helt beroende av Frankrikes Eurovision låt. Asså har ni hört den??? Nääää så gå och gör det. Här är den.
 
Twin twin - moustache
 
Jag har ju turen att vara nära vän med en fransktalande spanjorska som har lärt mig orden till Moustache så jag går runt och sjunger JE VEUX CI, JE VEUX CA, IL Y EN A JAMAIS ASSEZ POUR MOI! C'EST COMME CI, C'EST COMME CA, IL Y A TOUJOUR UN TRUC QUE J'AI PAS! 
Asså låten är så himla rolig och catchy!! Jag har haft den på hjärnan hela veckan... 
 
Ikväll ska man på fest. Inte så jättetaggad tbh. Hade nyss biologiprov (som jag skrev klart för en timme sen exakt), så jag är helt slut. Dessutom gillar jag inte lokalfester så mycket... Eller jag gillar inte fester överhuvudtaget. Och det kommer folk som jag inte gillar... Så jag kanske drar ganska snabbt. 
 
Så här ser jag iaf ut idag. Silvriga naglar och allergiska utslag. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej