1. Vem är din bästa vän? Andris skulle jag nog säga. Har ganska många 'bästa vänner' men Andris är nog den bästa haha.
2. Vad har du för skostorlek? 40.
3. Brukar du skratta för dig själv? Vem brukar inte göra det?
4. Vilket är ditt favoritnummer? 17 och 2 av någon anledning.
5. Vad var det senaste du åt? Mac and cheese 
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Svart eller rosa... Eller grå. 
7. Hur är vädret just nu? Iskallt.
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Min brorsa... Ringde honom igår från tvättstugan för jag fattade inte hur man satte på tvättmaskinen hahaha
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Leendet och ögonen... Och håret.
10. Tv eller dator? Dator, all the way.
11. Favorit TV-program? Hmm... New Girl är en favorit. 
12. Har du några syskon? En 23-årig storebror. 
13. Längd? 175 cm.
14. Hårfärg? Mörkbrun
15. Ögonfärg? Blågröna..ish
16. Använder du kontaktlinser? Nej.
17. Favorit högtid? XMAAAAS
18. Favorit månad? December och januari är jävligt nice... Men också juni och juli för då har man sommarlov.
20. Vilken var den senaste filmen du såg? Star Wars: Return of The Jedi
21. Favoritdag på året? Julafton!
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Njaa... Om jag känner att den andra personen gillar mig tillbaka så borde jag inte ha några problem med att fråga ut den på en dejt. 
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Haha har inte gjort det på typ 10 år. Så vet faktiskt inte.
24. Kramar eller kyssar? Kyssaaaaar 
25. Choklad eller vanilj? Choklad
26. Har du tatueringar? Nope
27. Vad lyssnar du på just nu? Sorry- JB haha
28. Är du kär i någon kändis? Harry Styles. Always.
29. Vilka böcker läser du just nu? Haha inga noveller eller så... bara en massa fysikböcker för KTH.
30. Piercingar? Bara öronen
31. Vad gör du just nu? Skriver den här listan och svarar på SMS haha multitasking.
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smör.. OCH salt
33. Hundar eller katter? Man kan ju inte välja?? De är ju helt olika! Båda.
34. Favoritblomma?  Pion
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Japp... 
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Yeah, Andris, Kasper, Philip m.m.
37. Har du älskat någon nångång? Ja..? Min familj? Haha
38. Vem vill du träffa just nu? Mamma och Andris... Har inte träffat mamma på typ 4 dagar, och Andris träffar jag typ 3h i månaden :(
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Absolut. Från grundskolan är jag fortfarande vän med Louise, Emma, Amanda, Kasper, och fler... Och från gymnasiet är jag fortfarande jättebra vän med Promi, Julia, Philip, Amer, Mandi, Bella m.m... Och jag går ju fortfarande i skolan, så jag är ju vän med mina klasskompisar nu också på universitete. 
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Ja haha, fick testa min kusins gevär när jag var typ 13-14.
41. Gillar du att flyga med flygplan? Ja, tycker det är mysigt.
42. Höger eller vänster-hänt? Höger. 
43. Hur många kuddar sover du med? minst 2... 
44. Saknar du någon? Jaaa, min brorsa, mina morföräldrar och all släkt i USA, och säkert fler.

Kommentera

Publiceras ej