fyllde i dessa frågor för typ ett år sen på bloggen, så tänkte att jag kunda köra den igen.
 

1.Två sanningar om dig själv? 1. Jag älskar katter. 2. Jag älskar filmer.

2. Vad köpte du senast? Lite grejer på Ikea, bl.a. en stor spegel som står i mitt rum!

3. Vem gör dig lycklig? Min familj, mina närmsta vänner, min katt, musik och filmer. 

4.Vad gör dig ledsen? animal abuse

5. En dröm? Besöka Grand Canyon igen.

6. Hur lång är du? 175cm

7.Hur löd ditt sista sms du fick? "come to my room" hahahha låter som att jag uppmanar någon kille att komma till mitt rum för att have som fun, men nej... det va till min brorsa. Ja ville visa honom en rolig grej som Insi höll på att göra. I'm that lame. Och ja, jag smsar folk även om dom är i samma hus som mig. 

8.Vilken är din favoritplats? Just nu? Mitt nya rum. I love it.

9.Vad tycker du om att göra? Kolla på film. All day every day. 

10. Vart i världen skulle du vilja befinna dig i just nu? Japan!!!

Kommentera

Publiceras ej