Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gjorde väl säkert ganska många nya saker, som gå ut på krogen, flyga utomlands helt ensam... Haha jag vet inte. Det är väl det största. 

Hur har ditt 2014 varit? Ganska bra skulle jag nog säga! Det var ganska stressigt och jag känner att jag inte har hunnit träffa alla mina kompisar lika ofta eller mycket som jag kanske hade velat. Men det blir väl en läxa till 2015! Jag känner också att jag har vuxit en hel del, mentalt asså. Jag känner en bättre koppling mellan my body and mind.

Tror du att år 2015 kommer blir bättre? Det tror jag faktiskt! Nu under våren ska man ju gå på en hel del skivor, och så fyller jag 19 (sista året som tonåring???!!), och sen tar jag studenten! Den här sommaren kommer ju vara helt stressfri! Okej kanske inte... För jag kommer vara så himla orolig över universitetet... Men jag tror att det här året kommer vara amazing just därför! Man kommer ju träffa en massa nya människor på högskolan, och typ öppna upp en helt ny värld. Jag är så taggad. 

Blev du kär i år? Nope

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma? 4 juli, för jag firade det i USA. Och 1 maj för det var första gången jag gick ut på krogen. 17 april fyllde jag 18, men jag minns knappt vad jag gjorde den dagen xD

Vad är din största framgång 2014? Ehm... Kanske att jag fick ett nytt jobb? Hehe jag vet inte...

Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften... Tror jag. Jag brukar alltid bara ha "börja träna" osv... Never works out.

Bästa köpet? Hmmm... Mina snowboardbindings... Eller... Min nya vinterjacka? Haha jag vet inte. Jag har inget som står ut jättemycket. 

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och andra saker som jag shoppade i USA i somras. 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, att vara i USA med min släkt i somras var så kul och varje dag var helt fantastisk. Vi kunde liksom spendera en hel dag utan att göra någonting särskilt, och sen under kvällen samlades jag, min bror, aunt Inga, uncle Sean, och mina kusiner Maija och Mara och satte på en film på Netflix och käkade peanutbutter glass och allt var bara så perfekt och det kändes som att jag hade haft den bästa dagen ever, trots att vi inte hade gjort något. Deras närvaro gjorde mig glad. Och sen obviously också när jag, min bror och aunt Silvija åkte på roadtrip. Det var sååå kul.
Men en till sak som gjorde mig riktigt glad var alla mina flings som jag hade under sommaren och hösten! Det var så mysigt att få höra så gulliga saker från killar. Haha jag hade typ jättemånga små mini-förhållanden med killar. Det var kul. Ain't nobody got time for a real relationship. Det är så mycket roligare att hoppa från kille till kille. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? Rude, Rather be, Waves, All of me, She looks so perfect, Let it go, Love again, Lovers on the sun

Vem har du umgåts med mest? Antingen Andris, eller Julia. För jag var ju med Andris hela sommaren, och vi går typ alltid ut och käkar lunch eller middag på helger, och vi går ut på prommisar VARJE DAG. Haha. Men Julia träffar jag varje dag i skolan, och sen ibland går vi hem till varandra eller hänger efter skolan. Sååå... Vi ses väl också ganska ofta. 

Bästa minnet från 2014? USA

Vilka länder besökte du? USA, Island, Lettland, ehh... Haha det är väl typ allt. Reste inte så mycket. Eller jo, Fast jag reste väl mest runt inom länder. Jag var ju i typ 13 delstater i USA och nu i måndags flög jag från Stockholm till Malmö.. 

Har du haft ett förhållande under 2014? Nej. Inte ett förhållande-förhållande.

Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, varit mer social, pluggat.. Haha jag borde ha varit mindre lat antar jag. 

Vad önskar du att du gjort mindre? Procrastinated, varit inne på internet, ehh... Idk. Jag önskar att jag hade varit lite mindre elak också. Det var ju för typ exakt ett år sen som jag bröt kontakten med Kasper och Elias, vilket jag ångrar lite idag. Eller jag ångrar mest sättet som jag gjorde det på. Ibland önskar jag att jag fortfarande var vän med dom... Oh well. It's too late now.

Största musikaliska upptäckten? 5 seconds of summer?! Jag var ju på One Directions konsert i sthlm 2013, och jag minns att 5SOS var förbandet (tror jag..) men vi missade förbandet för vi orkade inte köa för att komma in på Friends, så vi kom dit lite senare. Jag har trott i flera år att 5SOS är typ One Direction #2, och jag har aldrig orkat kolla upp dom för liksom, inget slår One Direction. Men för typ någon månad sen upptäckte jag på twitter att Abigal Breslin (hon som spelar Olive i Little Miss Sunshine) hade släppt en låt och musikvideo som handlar om gitarristen i 5SOS, så jag undersökte vidare om vad som hade hänt mellan dom och så såg jag videon... Och sen kollade jag på andra videos där gitarristen typ reagerade på videon. Och sen kollade jag upp låtar av 5SOS, och sen började jag lyssna på deras album på spotify. Och nu har jag skapat en jävla spellista med dom! Asså va. Hur har jag missat dom?? Dom e ju bra?? Typ ett vanligt pop-rock band! Deras problem är dock att de är så unga och vänner med 1D att deras enda fans är typ 12-åringar. Vilket är nog anledningen till varför jag inte upptcäkte dom tidigare. Men ååååh tipstipstips! Lyssna på dom. Dom är bra.

Vad gjorde du på din födelsedag? Typ inget märkvärdigt? Hade middag med familjen, öppnade presenter, hade en bra dag helt enkelt. 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Många saker.

Hur skulle du beskriva din stil i år? Klädstil? All black everything. Musikstil? Extremt blandad. 

De bästa nya människorna du träffade? Tror inte att jag träffade några nya människor... Iaf inga som jag är bra vän med idag. 

Planer för 2015? Ta studenten, börja på universitetet, ha kul. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015: Ha kul! Var dig själv. Gör inget dumt. Hahaha låter som typ en förälder som skickar iväg sin tonåring någonstans. 

Kommentera

Publiceras ej